Wednesday, May 18, 2011

Arghhh!!!

Arrrggghhhhh!!! TENSION!! TENSION!!

Eh2, s0ri2..Assalamualaikum, hehehe..Sbnarnya aku tension bkn sbb ap, sjak dri pkul 4.30 p.m. td smpai la skrg neh 5.54 p.m. aku d0k renovate bl0g neh bg el0k. Tp yg bestnya satu pn xel0k. Sumanya lingkup, aku boleh la diibaratkan sebgai 'Tikus Membaiki Labu', dah xtau nak renovate yg gatai nak renovate tu watpa, last2 kan da lingkup! Nasib baik ada backup, kalau xdak backup tadi la, mmg aku tutup then xkan bukak dah bl0g neh. Hahaha..apa la. xpe la..nnt2 la aku renovate bl0g neh lain. Buat masa neh aku da hilang mood nak renovate. Tnggu lps abes peksa neh la mood nak dtg balik. Hahaha.. (uhuk! uhuk! Haa..!! tu kan, gelak bnyak lagi! da la dlm kelas tadi asyik d0k gelak ja! Haih..ap nk jd la dgn kamu neh Ammar oii..) huhu..kan da kant0i nama sebnar..

Oklah, tu ja yg aku nk ckap. Thanks sbb sudi dgr... (ada org dgr ke?)

Assalamualaikum..


Hahaha..trying to smile now.













Pesanan Blog: Ammar, dah la..jgn tnsion sgt. japgi klau kmu gila siapa la yang update aku lps neh. Tapi update, update jgk. G baca buku cepat! Esok kmu nak exam Chemistry!! Now Logging out..

HEH??!

0 comments:

Post a Comment

hmm..