Sunday, June 12, 2011

Sek0lah Suda Buka!!

Assalamualaikum..

Hahaha...tgk tjuk kat atas tu pun da taw kn? Hari ini (Ahad, 12/06/2011) dgn rasminya cuti sekolah yg memakan masa selama 2 minggu itu telah berakhir. Huhu..bg aku cuti 2 mnggu ni xla best sgt. Bukan byk aktiviti sgt pn. Yg aku taw wt spanjang cuti ni just main badmint0n dgn kwn2, kemas rmahku Syurgaku, mesej ehem2, layan sepupu aku yg baru blik dri K.L tu n ap lg eh? da la..mls nk ingat. Konklusinya, cuti kali ni sgt memb0sankn. Cuti ni x pegi mana2 pn, d0k rmah je. Asal hbis kemas rmah je, on9..hbis kmas rmah je on9..tu je. Hehehe..keja sekolah sikit pn xsntuh. Huhu..mklumlah cuti sekolah kn. Hahah..jgn contohi aku eh? Nnt aku ubah prngai aku yg ska tngguh2kn keja tu.

Hmm..nak tulis ap lg eh? Tgk tu..aku smpai xtau nak tlis ap. Itulah bukti yg mnunjukkn aku ni x pegi mana2 pn cuti ni. Tp klau aku g cuti mana2 pn, kmera xdak nk wt pa. Xleh nk amek gmbr. Huhu..henset aku da kna curi. Sdihnye..huu.. : (
Ok lah..da hbis idea nk mnulis ni. Eh? Mnulis plak dah..salah pnggunaan perkataan neh. Menaip..Haa! Tu bru bt0l..haha. Da la..jgn lyn sgt aku neh. Apa2 pun..thanks klau ada yg sudi bca bl0g aku neh. S0ri la klau aku neh jrang update. Nnt pndai2 lah aku rajinkn diri aku neh utk tr0s rjin meng'update' bl0g kesayangan aku neh..(huhuhu..My First Bl0g! ) Kalau boleh follow la aku. Tgk kat widget follower tu..4 org je yg setia. Huhu..mklumlah bl0g neh xbpe menarik kn? Huhu..ok la, ckp byk pulak aku neh. Skrg dgn rasminya aku tutup bicara kali neh. Wassalam.

p/s : S0ri xde gmbr sgt..mklumlah f0n xde. InsyaAllah..lps neh nk beli lain. Kpd pncuri f0n aku tuh..insaflah. Jgnlah tr0skn prangai yg trkutuk itu..xbaik. Kalau tuan pnya f0n tu xredha mcm mna..xpasal2 hdup xtnang.
Hok aloh..da lari tjuk rpanya aku neh. Heheh..jgn mrh eh? >_<

0 comments:

Post a Comment

hmm..