Wednesday, July 27, 2011

Pengakuan...

Assalamualaikum..




Kembali berblogging, huhu..lma jgk la xupdate nie. Asyik sibuk and mls je sjak akhir2 nie. El0k ada mood nak update blog je, tiba2 je kna wt keje tu la, keje ni la. Haih...bila la nak abis sume keje nie? Dgn keje rumah, keje sekolah n keje mcm2 lagi lah. Xtrhitung beb..byk sgt la gamaknya smpai xleh nk hitung nie. Hahaha..ngarut je aku nie. Ok, post kali nie aku nak ckp ttg pengakuan. 

Huhu..baru2 nie aku ada wat satu pengakuan dkt Si Dia ni ttg tuttt....maaf ye, xleh gtaw. Top secret sgt pengakuan nie. Biarlah hnya aku, si dia dan Allah saje yg mngetahuinya. Huhu..seriusly, sbb secret nie la aku pnah jd krisis dlu dgn si dia tu and sbb scret nie la aku hdup xtnang lngsung. Tapi smpai satu hari, aku nyanyi stu lgu nie, lgu tu tjuk Cinta Terakhir, pnyanyi dia Aiman. Best jgk lgu nie, tp itulah si dia xmerestui aku nyanyi lgu ni ats sbb trtntu. Aku pn heran psl apa dia xmerestui aku nyanyi lgu tu. Stelah disoal siasat baru la aku taw sbb apa dia xsuka aku nyanyi lgu tu. Huhu..xpe la. Aku pun krangkan la nyanyi lgu tu. Dia ckp lgu tu utk cinta pertama or first love je. Dia kata dia tu bknnya first love aku. Huhu..dgr2 je prkataan 'first love' tu, trlintaslah di fikiran aku utk mengaku je scret aku ni.

Dgn lafaz Bismillahirrahmannirrahim, aku trik nfas dlm2 then aku ngaku and gtau sumanya ttg scret aku ni. Stelah hmpir bberapa minit aku taip mcg ttg pngakuan tu, aku hntar mcg tu dgn harapan dia xmrah and faham apa yg aku tlis dlm mcg tu. Maklumlah, aku nie ada pnyakit slalu trtggal prkataan bila mnulis. Lps antar mcg tu, byk mnit jgk la aku tggu dia rply. Tba2 aku trdngar hnset aku brgegar. Huu..rpa-rpanya si dia da rply mcg aku la. Huhu..pndek je rply dia. Ingatkn pnjang sbb lama jgk aku tggu. Stelah ditnya oleh 1001 soalan dari si dia and lps hbis suma soalan yg ditujukan aku da jwb. Akhirnya, dgn rsminya si dia merupakan aku pnya 'FIRST LOVE'!!.. Ya Allah, gmbira ni jgn d0k kata la. Mmg happy sgguh la. 

Huhu..kps ssiapa yg baca post aku nie, jgn anggap aku baru mnx cple kat spe2 taw. Aku ni still stia pd si dia taw. Si dia di ats ni aku mrujuk kpd my love la. Nak taw spe, tgk la gmbr dia kat bwh bl0g aku tuh. Tapi jgn d0k kidnap plak gmbr dia! Aku sumpah spa2 yg kidnap gmbr dia tu! Huhu..srius ni. Ok, moral utk post aku kali nie. Kdg2 bila kita nak pngakuan tu mmg la tramat and amat2 lah sukarnya. Tapi prcayalah ckp aku, lps je gtau prkara sebenar tu, hati kita akn makin tenang. Dah xda lg da rhsia2 yg trsmpan dlm hati nie. Huhu..ok lah, itu je utk kali nie. Aku hrap korang ambik la pngajaran dari post aku kali nie. Kalau ada rahsia apa2 ke, gtau la cpt2 sbl0m rhsia tu makan diri korang tu. 



Assalamualaikum...









p/s: Alhamdulillah..trasa lapang sgt dada aku nie. Baca ayt kat gmbar di ats, and ambik la pngajaran darinya. 

0 comments:

Post a Comment

hmm..