Saturday, July 9, 2011

Selsema ke Selesema?

Assalamualaikum..


Kalau dirjukkn pd tjuk msti korang ingat aku nak ckp ttg ejaan selsema or selesema tu kn? Teett!! Salah!! Sbnarnya aku bkn nk ckp ttg ejaan prkataan trsbut pn. Aku just nk gtaw yg aku tgh selsema skrg (pulunnya..) Huhu..abis sgt xtau nk tlis psal ap, aku tlis je la psal selsema/selesema neh. Haha..bkn ap, just tringat ap cikadiksayang tnya. Dia tnya 'apsal lme xupdate bl0g?'. Hahaha..sbnarnya bkn xnk updte tp mls. Mklumlah laki kn (byk kli da ckp neh..) Hmm..nk ckp ap lg eh? Ermm..er..er..Haa! Nk ckp terima kasih kpd cikadiksayang sbb snggup ssh2 nk updte bl0g smata-mata nk cter ttg ap yg mak mertua (hahaha..mak mertua??) ckp kat cikabangsayang hari jaya waris aritu. Huhu..thanks. Syg kmu.. >_<

bl0gku berkata-kata: Haih..selsema plak dia neh. 

 

0 comments:

Post a Comment

hmm..